Užitečné Funkce

Zpět na přehled funkcí

Správa duplicitních položek

Stalo se Vám někdy, že při naskladňování produktů se některé nahrály vícekrát?

Odstraňovat či slučovat je všechny ručně zabere spoustu času.  Ve "správě duplicitních položek" lze vyhledávat shodné položky a takové položky lze následně slučovat nebo odstraňovat dle nastavených kritérií pro primární zásobu. Například zachovat ty s nejvyšší cenou, ty které mají EAN, nebo ty s obrázkem.

Správa duplicitních položek

Akce x+y

Vytvoření marketingové kampaně 2+1 zdarma bude nyní hračka.

Pomocí funkce "X + Y" lze nastavit spoustu kampaní. V podstatě "cokoliv + cokoliv" Vás napadne, například 3 ks stejného produktu za cenu 2, 3 ks různých produktů za cenu 2, 3. kus se slevou 80 %, 3 různé produkty + výběr dárku zdarma a mnoho dalších.

 

Akce x+y

SEO pokročilá filtrace

Souhlasíte, že pro Váš e-shop je velmi důležité, aby se při výsledku vyhledávání na internetu zobrazil co nejvýše?

Zjednodušeně řečeno, modul "SEO filtrace" poskytuje webovým vyhledáváčům lepší vstupní stránky pro indexaci  a zvyšuje tak pravděpodobnost, že zákazník na webu najde právě Vás.

SEO pokročilá filtrace

Napojení na Luigi's Box

Chcete svým zákazníkům perzonalizovaně doporučovat produkty při vyhledávání v e-shopu?

Luigi's Box bude vašemu zákazníkovi na e-shopu nabízet produkty na základě jeho historie. Nabídne mu tedy produkty přesně podle jeho gusta. Ať už našeptáváním při vyhledávání nebo při samotném výpisu produktů po vyhledávání.

Napojení na Luigi's Box

Google Data Studio

Chcete mít přehled o datech ze svého e-shopu?

Google Data Studio Vám připravíme na klíč, přesně podle metrik, které Vás zajímají, přidáme data z Mailkitu a vytvoříme jednoduché a přehledné obrazovky pro Vaší analytiku. Dokážeme Vám udělat například jasný přehled produktů dle četnosti prodeje.

Google Data Studio

Mailkit

Chcete oslovovat zákazníky přostřednictvím e-mailu?

S našimi chytrými doplňky posunete už tak velmi efektivní formu marketingu na jiný level. Pomůžeme Vám s přípravou první kampaně a dáme pozor na to, aby Vaše newslettery nekončily ve spamu. Přehledné reporty, plánované kampaně nebo automatické oslovení zákazníků, kteří opustili košík, a mnoho dalšího.

Mailkit

Rozpočty

Pracujete s rozpočty pro zákazníky? Pracujte s nimi jednoduše a ušetřete čas.

Funkce slouží k vytváření, sdílení a zasílání cenových rozpočtů. Zároveň pak slouží k následnému překlopení rozpočtu do objednávky, ať už v celém rozsahu nebo pouze s výběrem některých položek.

Rozpočty

Obchodní zástupci

Využíváte služeb obchodních zástupců? Dejte jim možnost spravovat účty svých zákazníků a řešit tak své objednávky.

Systém "obchodních zástupců" slouží k nastavení skupiny uživatelů, za které se může přihlásit obchodní zástupce a spravovat jejich účty. Mezi jeho kompetence patří například přehled faktur, přehled a provádění objednávek, správa účtu zákazníka atd.

Obchodní zástupci

Rozesílání PDF

Nebaví vás ručně zaklikávat odesílání faktur zákazníkům? Není problém, odesílejte je automaticky.

Tato funkcionalita umožňuje automatický tisk a případné nahrání PDF dokladů do účtu zákazníka na e-shopu či zaslání PDF faktur e-mailem. Vše je realizováno na základě automatické úlohy, která má nastavený časový interval pro spouštění. Je tedy možné PDF faktury tisknout a rozesílat každých 5 minut či jednou za dva dny.

Rozesílání PDF

B2B šablona

Jednáte i na úrovni B2B? Zjednodušte a urychlíte celý řetězec činností.

B2B platforma obsahuje nejčastěji implementované funkce pro B2B e-shopy: řádkový výpis produktů vč. zobrazení dostupností veškerých variant, hromadné přidávání produktů do košíku z výpisu produktů pomocí jednoho kliknutí, možnost exportu produktů do XLS souboru a jeho naimportování zpět a mnoho dalších.

B2B šablona

EXPANDO (Amazon) API

Používáte k prodeji svých produktů třetí stranu, jako například Amazon?

Propojíme Vám objednávky z těchto platforem s POHODOU pro jednoduchou správu. Automatické vytváření přijatých objednávek z třetích stran v POHODĚ. Třetí strana dostane i odpověď, zda byla objednávka přijata, či nepřijata a proč.

EXPANDO (Amazon) API

MALL API

Prodáváte své produkty na Mall.cz?

Propojíme Vám objednávky z této platformy napřímo s POHODOU pro automatické vytváření přijatých objednávek z Mall.cz. Třetí strana dostane i odpověď, zda jsme objednávku přijali, či nepřijali a proč. Na Mall.cz jsme napojeni přímo, tudíž se zde eliminuje tok dat přes třetí stranu.

MALL API

Agregátor

Naskladňujete od více dodavatelů shodný produkt?

Nebaví Vás ručně vybírat ten nejvýhodnější? "Agregátor" to udělá za vás. Pro jednoduché pochopení uvedeme příklad: Máte 3 dodavatele, kteří mají společné produkty. Agregátor data od dodavatelů spojí a vybere Vám toho nejlepšího (podle ceny, dostupnosti apod.). Navíc lze snadno řešit zápis do agendy Dodavatelé v POHODĚ, ve které se poté zobrazují všichni, kteří daný produkt mají ve feedu.

Agregátor

Automatická výroba

Máte finální produkt, který se kompletuje z více výrobků?

"Automatická výroba" vám výrobek v POHODĚ sama vytvoří a ušetří vám tak čas. Pokud máte produkt, který se skládá z více částí, "automatická výroba" ho sama vytvoří přímo v POHODĚ za předpokladu, že jsou všechny části výrobku na skladě v dostatečném množství. Nebudete už muset ručně zadávat informaci o tom, že výrobek je zkompletován a připraven k prodeji.

Automatická výroba

RETINO reklamace

Vyřizujete reklamace? Nebaví vás to?

Umíme Váš e-shop napojit na platformu Retino.com, která vše vyřeší za vás.  V POHODĚ se exportují všechny objednávky a tento soubor se automaticky zasílá na Retino, který poté řeší veškeré činnosti spojené s reklamacemi, vrácením zboží a podobně.

RETINO  reklamace

Slovníček pojmů

Jsou v popisech vašich produktů cizí slova? Potřbujete zákazníkům vysvětlit určité výrazy?

 "Slovníček pojmů" to udělá za vás a ušetří vám tak místo pro samotný popis daného produktu. Funkce pro zvýraznění technických či pro daný obor důležitých pojmů v popisných textech. Kromě zvýraznění je pojem prolinkován na detail pojmu, kde je pojem vysvětlen. Využitím tohoto rozšíření oslovíte jak vaše zákazníky, tak i vyhledávače.

Slovníček pojmů

Možnost blogu

Rádi byste měli u produktů i zajímavé články či novinky?

Možnost blogu je skvělá funkce nejen pro vaše zákazníky, kterým tak dáte možnost přečíst si třeba o novinkách daného produktu, ale například i pro Google. Ten, když vidí více relevantního obsahu na stránkách, začne ho považovat za ještě více důvěryhodný a zlepšuje se tak organické SEO.

Možnost blogu

Viditelnost produktů dle uživatele

Máte věrnostní systém? Chcete zobrazit určité produkty jen vybraným zákazníkům?

Funkce, která umožňuje zobrazovat vybrané produkty pouze vybraným zákazníkům. Například v případě věrnostního systému, kdy se zákazník přihlásí a e-shop mu nabídne specifické produkty.

Viditelnost produktů dle uživatele