Odstraňovat či slučovat je všechny ručně zabere spoustu času. Ve "správě duplicitních položek" lze vyhledávat shodné položky a takové položky lze následně slučovat nebo odstraňovat dle nastavených kritérií pro primární zásobu. Například zachovat ty s nejvyšší cenou, ty které mají EAN, nebo ty s obrázkem.
Pomocí funkce "X + Y" lze nastavit spoustu kampaní. V podstatě "cokoliv + cokoliv" Vás napadne, například 3 ks stejného produktu za cenu 2, 3 ks různých produktů za cenu 2, 3. kus se slevou 80 %, 3 různé produkty + výběr dárku zdarma a mnoho dalších.
Zjednodušeně řečeno, modul "SEO filtrace" poskytuje webovým vyhledáváčům lepší vstupní stránky pro indexaci a zvyšuje tak pravděpodobnost, že zákazník na webu najde právě Vás.
Luigi's Box bude vašemu zákazníkovi na e-shopu nabízet produkty na základě jeho historie. Nabídne mu tedy produkty přesně podle jeho gusta. Ať už našeptáváním při vyhledávání nebo při samotném výpisu produktů po vyhledávání.
Google Data Studio Vám připravíme na klíč, přesně podle metrik, které Vás zajímají, přidáme data z Mailkitu a vytvoříme jednoduché a přehledné obrazovky pro Vaší analytiku. Dokážeme Vám udělat například jasný přehled produktů dle četnosti prodeje.
S našimi chytrými doplňky posunete už tak velmi efektivní formu marketingu na jiný level. Pomůžeme Vám s přípravou první kampaně a dáme pozor na to, aby Vaše newslettery nekončily ve spamu. Přehledné reporty, plánované kampaně nebo automatické oslovení zákazníků, kteří opustili košík, a mnoho dalšího.
Funkce slouží k vytváření, sdílení a zasílání cenových rozpočtů. Zároveň pak slouží k následnému překlopení rozpočtu do objednávky, ať už v celém rozsahu nebo pouze s výběrem některých položek.
Systém "obchodních zástupců" slouží k nastavení skupiny uživatelů, za které se může přihlásit obchodní zástupce a spravovat jejich účty. Mezi jeho kompetence patří například přehled faktur, přehled a provádění objednávek, správa účtu zákazníka atd.
Tato funkcionalita umožňuje automatický tisk a případné nahrání PDF dokladů do účtu zákazníka na e-shopu či zaslání PDF faktur e-mailem. Vše je realizováno na základě automatické úlohy, která má nastavený časový interval pro spouštění. Je tedy možné PDF faktury tisknout a rozesílat každých 5 minut či jednou za dva dny.
B2B platforma obsahuje nejčastěji implementované funkce pro B2B e-shopy: řádkový výpis produktů vč. zobrazení dostupností veškerých variant, hromadné přidávání produktů do košíku z výpisu produktů pomocí jednoho kliknutí, možnost exportu produktů do XLS souboru a jeho naimportování zpět a mnoho dalších.
Propojíme Vám objednávky z těchto platforem s POHODOU pro jednoduchou správu. Automatické vytváření přijatých objednávek z třetích stran v POHODĚ. Třetí strana dostane i odpověď, zda byla objednávka přijata, či nepřijata a proč.
Propojíme Vám objednávky z této platformy napřímo s POHODOU pro automatické vytváření přijatých objednávek z Mall.cz. Třetí strana dostane i odpověď, zda jsme objednávku přijali, či nepřijali a proč. Na Mall.cz jsme napojeni přímo, tudíž se zde eliminuje tok dat přes třetí stranu.
Nebaví Vás ručně vybírat ten nejvýhodnější? "Agregátor" to udělá za vás. Pro jednoduché pochopení uvedeme příklad: Máte 3 dodavatele, kteří mají společné produkty. Agregátor data od dodavatelů spojí a vybere Vám toho nejlepšího (podle ceny, dostupnosti apod.). Navíc lze snadno řešit zápis do agendy Dodavatelé v POHODĚ, ve které se poté zobrazují všichni, kteří daný produkt mají ve feedu.
"Automatická výroba" vám výrobek v POHODĚ sama vytvoří a ušetří vám tak čas. Pokud máte produkt, který se skládá z více částí, "automatická výroba" ho sama vytvoří přímo v POHODĚ za předpokladu, že jsou všechny části výrobku na skladě v dostatečném množství. Nebudete už muset ručně zadávat informaci o tom, že výrobek je zkompletován a připraven k prodeji.
Umíme Váš e-shop napojit na platformu Retino.com, která vše vyřeší za vás. V POHODĚ se exportují všechny objednávky a tento soubor se automaticky zasílá na Retino, který poté řeší veškeré činnosti spojené s reklamacemi, vrácením zboží a podobně.
"Slovníček pojmů" to udělá za vás a ušetří vám tak místo pro samotný popis daného produktu. Funkce pro zvýraznění technických či pro daný obor důležitých pojmů v popisných textech. Kromě zvýraznění je pojem prolinkován na detail pojmu, kde je pojem vysvětlen. Využitím tohoto rozšíření oslovíte jak vaše zákazníky, tak i vyhledávače.
Možnost blogu je skvělá funkce nejen pro vaše zákazníky, kterým tak dáte možnost přečíst si třeba o novinkách daného produktu, ale například i pro Google. Ten, když vidí více relevantního obsahu na stránkách, začne ho považovat za ještě více důvěryhodný a zlepšuje se tak organické SEO.
Funkce, která umožňuje zobrazovat vybrané produkty pouze vybraným zákazníkům. Například v případě věrnostního systému, kdy se zákazník přihlásí a e-shop mu nabídne specifické produkty.
Slevové kupóny motivují zákazníky k vyšším objednávkám, jelikož čím vyšší je hodnota objednávky, tím má v košíku zákazník větší výběr dárků. Přitáhněte nové zákazníky nebo aktivujte ty, co již dlouho nenakupovali vytvořením zajímavé akci pomocí slevového kódu.
Motivujte k návratu na Váš e-shop automatickou slevou na příští nákup.
Vznikají Vám ručním přepisem chyby v dokladech, příp. v naskladnění obsažených zásob? Pokud ano, tak vězte, že nová aplikace BSKomunikátor pro automatizaci zpracovávání dokumentů a komunikaci s Pohodou to vše udělá za Vás. Stačí jen daný dokument uložit do určité složky nebo jej automatizovaně stáhnout přímo od dodavatele a BSKomunikátor jej naimportuje přímo do POHODY.
SupportBox spojuje e-mail, live chat i telefony do jednoho rozhraní. Veškerou komunikaci s klienty tak snadno a pohodlně vyřídíte z jediného místa, získáte absolutní přehled a zefektivníte péči o vaše zákazníky. Díky přímému napojení na BSADMIN uvidíte veškeré informace o objednávkách zákzníka a nebudete tak muset složitě dohledávat, čeho se jeho dotaz týká.
Jedná se o rozšíření v Google Merchant Centru, které je vhodné zejména pro e-shopy s vlastní kamennou prodejnou. Pomocí tohoto rozšíření informujete Google o svých produktech, které máte k dispozici na prodejně. Google následně lokálně uživatelům v Google nákupech zobrazuje možnost zakoupení hledaného produktu v nedaleké prodejně, kde je k dispozici skladem. Tyto kampaně jsou ze
strany Googlu zcela zdarma!
Nabídněte zákazníkovi možnost „vyměnit“ věrnostní body za slevový kupón. Bude si tak moct v;jednom nákupu nakombinovat platbu věrnostními body a penězi.
Nechte Vaše zákazníky vytvářet poptávky přímo na e-shopu!Zákazník si nezávazně nakliká požadované produkty do košíku a vytvoří poptávku bez nutnosti výběru dopravy a platby.Poptávka se přenese do IS Pohoda do agendy Přijaté poptávky nebo rovnou do Vydaných nabídek a Vy už jen tuto poptávku / nabídku upravíte a zašlete zákazníkovi.
Hromadné přidávání vlastních štítků do feedu ocení hlavně marketéři, kteří je používají pro označení určité skupiny produktů a následně použijí tuto skupinu v kampaních. Prvotní zapnutí musíme realizovat my, následně si vše už nastavujete sami.Funkce je automatizována pro feed Google, Zboží a Facebook. Na příkladu můžete vidět skupinu produktů, které mají vlastní štítek "Repasovaná technika" a na Facebooku pak lze jednoduše nastavit kampaň pro tuto skupinu produktů.
Dejte Vašim zákazníkům možnost přihlásit se do Vašeho e-shopu přes Seznam.cz a usnadně jim tak přístup k účtu a rychlejší dokončení objednávky. Využijte i možnost "identifikace uživatele" na základě e-mailové adresy kdy poté dochází v rámci retargetingového kódu k přenosu šifrované e-mailové adresy zákazníka do Skliku, což má vliv na zlepšení měření konverzí a může pomoci k lepšímu cílení reklamy na uživatele.