Pohoda

Pohoda

Internetové obchody BSSHOP jsou navrženy a vytvořeny s cílem sloučit Váš internetový obchod a ekonomický systém POHODA. Řešení BSSHOP je jedinečné právě tímto zaměřením. Výhradní cílení na informační a ekonomický systém POHODA umožňuje nejen zefektivnit řadu procesů, ale také přináší téměř neomezené možnosti pro konkrétní úpravy dle Vašich individuálních představ a požadavků, protože nejsme limitováni jinými ekonomickými systémy.

Řešení BSSHOP samozřejmě reaguje na aktualizace a novinky informačního systému IS POHODA tak, aby vzájemná spolupráce obou aplikací byla vždy co nejpohodlnější, nejefektivnější a nejpřínosnější.

Více informací o informačním a ekonomickem systému POHODA získáte na www.pohodaplus.cz.

Jak funguje BSSHOP?

Hlavní součástí řešení BSSHOP je námi vyvinutá aplikace BSADMIN. Aplikace BSADMIN je primárně určena ke správě obsahu celého e-shopu. Systém BSSHOP využívá „online“ databázi informačního a ekonomického systému POHODA. To znamená, že pracujeme s jedněmi daty a veškeré změny provedené v jedné aplikaci (BSADMIN, POHODA) se zároveň okamžitě projeví v aplikaci druhé, a to bez nutnosti jakékoliv synchronizace Provedené změny se samozřejmě následně projeví také na e-shopu.

Automatizace procesů

Již samotné přijetí objednávky od zákazníka e-shopu může spouštět řadu automatických procesů, jako je např. odeslání automatické notifikace e-mailem nebo pomocí SMS, vyhodnocení dodatelnosti objednávky, příp. rezervace skladových zásob, zobrazení aktuálního stavu skladových zásob na e-shopu nebo dokonce objednání zboží u dodavatele, pokud stavy zásob klesly pod nastavené minimum. Vyřízením objednávky pak automaticky vystavíte fakturu, vyexpedujete zboží a informujete zákazníka o expedici zboží. Automatizovat lze i takové úkony jako je import od dodavatelů (aktualizovat ceny, dostupnost či nové položky automatizovaně importovat), odesílání upomínek faktur po splatnosti či rozesílání faktur e-mailem. Tyto a mnohé další automatické úkony mohou být nastaveny pro každý stav objednávky z Vašeho e-shopu.


Úpravy na míru

Každé podnikání má svá specifika, každý podnikatel má odlišné požadavky a každá cílová skupina zákazníků má jiné zvyky a potřeby. Proto zaručujeme individuální přístup a téměř neomezenou škálu možností úprav „na míru“, pomocí nichž dokážeme zajistit, že řešení BSSHOP bude plně odpovídat Vašim konkrétním potřebám a představám.



Na BSSHOP nebudete nikdy sami

Potřebujete poradit nebo rychle vyřešit nějaký náročnější úkol? Náš tým zákaznické podpory je připraven pohotově reagovat na Vaše dotazy a požadavky. Pokud je to možné, odpovídáme okamžitě. V případě, že není promptní řešení možné, i tak realizujeme požadované úpravy v co nejkratším možném termínu. Kromě telefonické zákaznické podpory je k dispozici online Zákaznické centrum, ve kterém můžete kdykoliv sledovat aktuální stav řešení Vašeho požadavku.

Součástí péče o zákazníky jsou pravidelné aktualizace systému BSSHOP, který tak reaguje na nové funkce, úpravy a změny systému Pohoda.