Správa duplicitních položek

Stalo se Vám někdy, že při naskladňování produktů se některé nahrály vícekrát?

Odstraňovat či slučovat je všechny ručně zabere spoustu času.  Ve "správě duplicitních položek" lze vyhledávat shodné položky a takové položky lze následně slučovat nebo odstraňovat dle nastavených kritérií pro primární zásobu. Například zachovat ty s nejvyšší cenou, ty které mají EAN, nebo ty s obrázkem.

Správa duplicitních položek

Agregátor

Naskladňujete od více dodavatelů shodný produkt?

Nebaví Vás ručně vybírat ten nejvýhodnější? "Agregátor" to udělá za vás. Pro jednoduché pochopení uvedeme příklad: Máte 3 dodavatele, kteří mají společné produkty. Agregátor data od dodavatelů spojí a vybere Vám toho nejlepšího (podle ceny, dostupnosti apod.). Navíc lze snadno řešit zápis do agendy Dodavatelé v POHODĚ, ve které se poté zobrazují všichni, kteří daný produkt mají ve feedu.

Agregátor

Automatická výroba

Máte finální produkt, který se kompletuje z více výrobků?

"Automatická výroba" vám výrobek v POHODĚ sama vytvoří a ušetří vám tak čas. Pokud máte produkt, který se skládá z více částí, "automatická výroba" ho sama vytvoří přímo v POHODĚ za předpokladu, že jsou všechny části výrobku na skladě v dostatečném množství. Nebudete už muset ručně zadávat informaci o tom, že výrobek je zkompletován a připraven k prodeji.

Automatická výroba

RETINO reklamace

Vyřizujete reklamace? Nebaví vás to?

Umíme Váš e-shop napojit na platformu Retino.com, která vše vyřeší za vás.  V POHODĚ se exportují všechny objednávky a tento soubor se automaticky zasílá na Retino, který poté řeší veškeré činnosti spojené s reklamacemi, vrácením zboží a podobně.

RETINO  reklamace

Slovníček pojmů

Jsou v popisech vašich produktů cizí slova? Potřbujete zákazníkům vysvětlit určité výrazy?

 "Slovníček pojmů" to udělá za vás a ušetří vám tak místo pro samotný popis daného produktu. Funkce pro zvýraznění technických či pro daný obor důležitých pojmů v popisných textech. Kromě zvýraznění je pojem prolinkován na detail pojmu, kde je pojem vysvětlen. Využitím tohoto rozšíření oslovíte jak vaše zákazníky, tak i vyhledávače.

Slovníček pojmů

Možnost blogu

Rádi byste měli u produktů i zajímavé články či novinky?

Možnost blogu je skvělá funkce nejen pro vaše zákazníky, kterým tak dáte možnost přečíst si třeba o novinkách daného produktu, ale například i pro Google. Ten, když vidí více relevantního obsahu na stránkách, začne ho považovat za ještě více důvěryhodný a zlepšuje se tak organické SEO.

Možnost blogu

Viditelnost produktů dle uživatele

Máte věrnostní systém? Chcete zobrazit určité produkty jen vybraným zákazníkům?

Funkce, která umožňuje zobrazovat vybrané produkty pouze vybraným zákazníkům. Například v případě věrnostního systému, kdy se zákazník přihlásí a e-shop mu nabídne specifické produkty.

Viditelnost produktů dle uživatele