Máte zájem o některou z funkcí? Založte úlohu a napište nám!
Odstraňovat či slučovat je všechny ručně zabere spoustu času. Ve "správě duplicitních položek" lze vyhledávat shodné položky a takové položky lze následně slučovat nebo odstraňovat dle nastavených kritérií pro primární zásobu. Například zachovat ty s nejvyšší cenou, ty které mají EAN, nebo ty s obrázkem.
Nebaví Vás ručně vybírat ten nejvýhodnější? "Agregátor" to udělá za vás. Pro jednoduché pochopení uvedeme příklad: Máte 3 dodavatele, kteří mají společné produkty. Agregátor data od dodavatelů spojí a vybere Vám toho nejlepšího (podle ceny, dostupnosti apod.). Navíc lze snadno řešit zápis do agendy Dodavatelé v POHODĚ, ve které se poté zobrazují všichni, kteří daný produkt mají ve feedu.
"Automatická výroba" vám výrobek v POHODĚ sama vytvoří a ušetří vám tak čas. Pokud máte produkt, který se skládá z více částí, "automatická výroba" ho sama vytvoří přímo v POHODĚ za předpokladu, že jsou všechny části výrobku na skladě v dostatečném množství. Nebudete už muset ručně zadávat informaci o tom, že výrobek je zkompletován a připraven k prodeji.
"Slovníček pojmů" to udělá za vás a ušetří vám tak místo pro samotný popis daného produktu. Funkce pro zvýraznění technických či pro daný obor důležitých pojmů v popisných textech. Kromě zvýraznění je pojem prolinkován na detail pojmu, kde je pojem vysvětlen. Využitím tohoto rozšíření oslovíte jak vaše zákazníky, tak i vyhledávače.
Možnost blogu je skvělá funkce nejen pro vaše zákazníky, kterým tak dáte možnost přečíst si třeba o novinkách daného produktu, ale například i pro Google. Ten, když vidí více relevantního obsahu na stránkách, začne ho považovat za ještě více důvěryhodný a zlepšuje se tak organické SEO.
Funkce, která umožňuje zobrazovat vybrané produkty pouze vybraným zákazníkům. Například v případě věrnostního systému, kdy se zákazník přihlásí a e-shop mu nabídne specifické produkty.