Máte zájem o některou z funkcí? Založte úlohu a napište nám!
Umíme Váš e-shop napojit na platformu Retino.com, která vše vyřeší za vás. V POHODĚ se exportují všechny objednávky a tento soubor se automaticky zasílá na Retino, který poté řeší veškeré činnosti spojené s reklamacemi, vrácením zboží a podobně.
Vznikají Vám ručním přepisem chyby v dokladech, příp. v naskladnění obsažených zásob? Pokud ano, tak vězte, že nová aplikace BSKomunikátor pro automatizaci zpracovávání dokumentů a komunikaci s Pohodou to vše udělá za Vás. Stačí jen daný dokument uložit do určité složky nebo jej automatizovaně stáhnout přímo od dodavatele a BSKomunikátor jej naimportuje přímo do POHODY.
Tato funkcionalita umožňuje automatický tisk a případné nahrání PDF dokladů do účtu zákazníka na e-shopu či zaslání PDF faktur e-mailem. Vše je realizováno na základě automatické úlohy, která má nastavený časový interval pro spouštění. Je tedy možné PDF faktury tisknout a rozesílat každých 5 minut či jednou za dva dny.
B2B platforma obsahuje nejčastěji implementované funkce pro B2B e-shopy: řádkový výpis produktů vč. zobrazení dostupností veškerých variant, hromadné přidávání produktů do košíku z výpisu produktů pomocí jednoho kliknutí, možnost exportu produktů do XLS souboru a jeho naimportování zpět a mnoho dalších.
Funkce slouží k vytváření, sdílení a zasílání cenových rozpočtů. Zároveň pak slouží k následnému překlopení rozpočtu do objednávky, ať už v celém rozsahu nebo pouze s výběrem některých položek.
Systém "obchodních zástupců" slouží k nastavení skupiny uživatelů, za které se může přihlásit obchodní zástupce a spravovat jejich účty. Mezi jeho kompetence patří například přehled faktur, přehled a provádění objednávek, správa účtu zákazníka atd.
Propojíme Vám objednávky z těchto platforem s POHODOU pro jednoduchou správu. Automatické vytváření přijatých objednávek z třetích stran v POHODĚ. Třetí strana dostane i odpověď, zda byla objednávka přijata, či nepřijata a proč.
Propojíme Vám objednávky z této platformy napřímo s POHODOU pro automatické vytváření přijatých objednávek z Mall.cz. Třetí strana dostane i odpověď, zda jsme objednávku přijali, či nepřijali a proč. Na Mall.cz jsme napojeni přímo, tudíž se zde eliminuje tok dat přes třetí stranu.
Nechte Vaše zákazníky vytvářet poptávky přímo na e-shopu!Zákazník si nezávazně nakliká požadované produkty do košíku a vytvoří poptávku bez nutnosti výběru dopravy a platby.Poptávka se přenese do IS Pohoda do agendy Přijaté poptávky nebo rovnou do Vydaných nabídek a Vy už jen tuto poptávku / nabídku upravíte a zašlete zákazníkovi.