Máte zájem o některou z funkcí? Založte úlohu a napište nám!
Pomocí funkce "X + Y" lze nastavit spoustu kampaní. V podstatě "cokoliv + cokoliv" Vás napadne, například 3 ks stejného produktu za cenu 2, 3 ks různých produktů za cenu 2, 3. kus se slevou 80 %, 3 různé produkty + výběr dárku zdarma a mnoho dalších.
Dejte Vašim zákazníkům možnost přihlásit se do Vašeho e-shopu přes Seznam.cz a usnadně jim tak přístup k účtu a rychlejší dokončení objednávky. Využijte i možnost "identifikace uživatele" na základě e-mailové adresy kdy poté dochází v rámci retargetingového kódu k přenosu šifrované e-mailové adresy zákazníka do Skliku, což má vliv na zlepšení měření konverzí a může pomoci k lepšímu cílení reklamy na uživatele.
SupportBox spojuje e-mail, live chat i telefony do jednoho rozhraní. Veškerou komunikaci s klienty tak snadno a pohodlně vyřídíte z jediného místa, získáte absolutní přehled a zefektivníte péči o vaše zákazníky. Díky přímému napojení na BSADMIN uvidíte veškeré informace o objednávkách zákzníka a nebudete tak muset složitě dohledávat, čeho se jeho dotaz týká.
Jedná se o rozšíření v Google Merchant Centru, které je vhodné zejména pro e-shopy s vlastní kamennou prodejnou. Pomocí tohoto rozšíření informujete Google o svých produktech, které máte k dispozici na prodejně. Google následně lokálně uživatelům v Google nákupech zobrazuje možnost zakoupení hledaného produktu v nedaleké prodejně, kde je k dispozici skladem. Tyto kampaně jsou ze
strany Googlu zcela zdarma!
S našimi chytrými doplňky posunete už tak velmi efektivní formu marketingu na jiný level. Pomůžeme Vám s přípravou první kampaně a dáme pozor na to, aby Vaše newslettery nekončily ve spamu. Přehledné reporty, plánované kampaně nebo automatické oslovení zákazníků, kteří opustili košík, a mnoho dalšího.
Zjednodušeně řečeno, modul "SEO filtrace" poskytuje webovým vyhledáváčům lepší vstupní stránky pro indexaci a zvyšuje tak pravděpodobnost, že zákazník na webu najde právě Vás.
Google Data Studio Vám připravíme na klíč, přesně podle metrik, které Vás zajímají, přidáme data z Mailkitu a vytvoříme jednoduché a přehledné obrazovky pro Vaší analytiku. Dokážeme Vám udělat například jasný přehled produktů dle četnosti prodeje.
Slevové kupóny motivují zákazníky k vyšším objednávkám, jelikož čím vyšší je hodnota objednávky, tím má v košíku zákazník větší výběr dárků. Přitáhněte nové zákazníky nebo aktivujte ty, co již dlouho nenakupovali vytvořením zajímavé akci pomocí slevového kódu.
Motivujte k návratu na Váš e-shop automatickou slevou na příští nákup.
Luigi's Box bude vašemu zákazníkovi na e-shopu nabízet produkty na základě jeho historie. Nabídne mu tedy produkty přesně podle jeho gusta. Ať už našeptáváním při vyhledávání nebo při samotném výpisu produktů po vyhledávání.
Hromadné přidávání vlastních štítků do feedu ocení hlavně marketéři, kteří je používají pro označení určité skupiny produktů a následně použijí tuto skupinu v kampaních. Prvotní zapnutí musíme realizovat my, následně si vše už nastavujete sami.Funkce je automatizována pro feed Google, Zboží a Facebook. Na příkladu můžete vidět skupinu produktů, které mají vlastní štítek "Repasovaná technika" a na Facebooku pak lze jednoduše nastavit kampaň pro tuto skupinu produktů.
Nabídněte zákazníkovi možnost „vyměnit“ věrnostní body za slevový kupón. Bude si tak moct v;jednom nákupu nakombinovat platbu věrnostními body a penězi.